[TYLKO U NAS] Bitwy Warszawskiej idzie do zwężenia. Planowali to od lat
Trzaskowski, Olszewski, ZDM i wspierający ich „eskperci” z ruchów miejskich, intensywnie pracują nad rozwojem sieci buspasów, czyli de facto rugowaniem komunikacji samochodowej z Warszawy. Bez badań ruchu, analiz, żadnych konsultacji społecznych, wyznaczono wydzielony pas na ulicy Bitwy Warszawskiej 1920 r.. Miasto de facto spełniło żądanie „aktywu” z Ochocianie Sąsiedzi. Następne pasy dla autobusów o łącznej długości około 38 km pojawią się w kolejnych 9 lokalizacjach. Są to zarówno stałe buspasy, jak i takie, które usprawnią podróże podczas remontu estakad Trasy Łazienkowskiej. Przypominamy nasz artykuł dokładnie z 18 listopada 2021. Już wtedy były robiona bardzo poważne przygotowania do zwężenia kolejnej kluczowej warszawskiej ulicy.
Buspas na Wawelskiej do likwidacji
Wczoraj podczas sesji Rady Dzielnicy Ochota przeszło stanowisko wzywające ZDM do likwidacji BUS pasa na ul. Bitwy Warszawskiej.
Przeciwko tej decyzji byli oczywiście miejscy uzurpatorzy z „Ochocianie Sąsiedzi” z Gawrysiem na czele, i Koalicja Obywatelska.
Komunikacją miejską jeździ obecnie o 40% mniej mieszkańców miasta. Jest to spowodowane zarówno pandemią, jak również złą organizacją ruchu. Próba dojechania z Białołęki na Gocław czy Wilanów to koszmar. Mieszkańcy chcą mieć prawo wyboru. Jednak „aktywiści” wraz z przedstawicielami miasta nie widzą tych potrzeb i próbują na siłę przepchnąć swoje rozwiązania nie licząc się z mieszkańcami.
Nie przedstawiono analizy ruchu pojazdów z większego obszaru, co uniemożliwia dokonanie analizy wpływu uruchomienia buspasów na rozłożenie ruchu na sąsiednich ulicach. Nie wykonano analizy ruchu jaki będzie ruch na ul. BW-1920r i ulicach ościennych po wprowadzeniu buspasów na tym odcinku.
Cyrkowcy z ZDMu traktują warszawiaków jak niewolników, ciekawe jak długo jeszcze będą nas tresować. Bez analizy, badan ruchu, bez żadnych konsultacji społecznych, nie są potrzebne.
Do dziś bez odpowiedzi
Zarząd Dróg Miejskich do dziś nie odpowiedział na nasze pytania;
1. Badań ruchu na tej ulicy wraz z pokazaniem potoków ruchu w godzinach o największym natężeniu ruchu.
2. Analiz ruchu w godzinach o największym natężeniu ruchu po wprowadzeniu zmian w organizacji ruchu.
3. Analiz ruchu na ulicach sąsiadujących z przebudowywaną ulicą po wprowadzeniu zmian w organizacji ruchu.
Komentarz
Zwężenie ulicy Bitwy Warszawskiej nie jest zaskoczeniem ale realizacją projektu systemowego zwijania Warszawy. Teraz, kiedy aktywiści mają de facto głos decydują w ratuszu Ochoty, wszystko jest możliwe.
Dziś mamy 28 czerwca 2024 roku. Po 3 latach realizują to co zaplanowali, konsekwentnie kompletnie niszcząc mobilność i możliwości obronne Warszawy. Tylko, że dziś jest gorzej bo dziś wszystkie dzielnice są w rękach KO, i żaden głos sprzeciwu nie zatrzyma tego szaleństwa.