[KOMENTARZ] Ratusz zapłacił grupie AMS 1,5 mln złotych za propagandowe wlepki w siłowniach
Jak informuje Sebastian Kaleta z Solidarnej Polski za możliwość naklejenia tych wlepek w siłowniach Zdrofit Warszawa zapłaciła AMS, spółce Agory (GW etc) 1,5 mln złotych…
Komentarz
Aż się chce powiedzieć, a nie mówiliśmy! Gazeta Stołeczna nie może stać po stronie obywateli bo bierze kasę z ratusza za propagowanie kłamstw, chociażby na temat Stref Czystego Transportu. To jest w czystej postaci kupowanie przychylności mediów, a projekt SCT, to temat tuz „dziennikarstwa” z Czerskiej. Wszystko się zgadza!
Poza tym odkąd nasza redakcja ukręciła łeb aktywistom i Agorze, którzy nieuczciwie chcieli wyrugować firmę Stroer z warszawskiego media, Czerska musi szukać innych form zarabiania pieniędzy. Drugim kupionym przez ratusz tytułem jest oczywiście Krytyka Polityczna.
I tak w wymiarze lokalnym, czyli warszawskim, pismacy z Wyborczej będą wspierać ZDM i jego destrukcyjną politykę, do której zaproszono miejskich aktywistów, bo muszą być wierni swojemu mocodawcy. A kto jest ich mocodawcą? Ratusz Warszawy. Być może dlatego też GW porzuciła temat Ośrodków Pomocy Społecznej, i wiele innych, które są siedziskiem samego diabła, bo nie wolno jej uderzać w interes mecenasa. W wymiarze ogólnokrajowym mamy w wybranych miastach rozwiniętą sieć reklam AMS, nie tylko wiat przystankowych, dzięki której do Czerskiej płyną grube miliony, a włodarze tych miast mają zapewnione poparcie medialne!
Mówić o Wyborczej wolne medium, nie jest nawet truizmem, a bajką pisaną przed oszustów dla naiwniaków.
Za możliwość naklejenia tych wlepek w siłowniach Zdrofit Warszawa zapłaciła AMS, spółce Agory (GW etc) 1,5 mln złotych…