[APEL DO DZIENNIKARZY] Komicy i oszuści ekspertami od mostów? O „rzetelności” i „wiarygodności” mediów w Polsce!
Przyjmując zasady Karty Etycznej Mediów i deklaracji Międzynarodowej Federacji Dziennikarzy, uznajemy, że: zadaniem dziennikarzy jest przekazywanie rzetelnych i bezstronnych informacji oraz różnorodnych opinii, a także umożliwianie udziału w debacie publicznej, wolności słowa i wypowiedzi musi towarzyszyć odpowiedzialność za publikacje w prasie, radiu, telewizji czy Internecie, dobro czytelników, słuchaczy i widzów oraz dobro publiczne powinny mieć pierwszeństwo wobec interesów autora, redaktora, wydawcy lub nadawcy – czytamy w Kodeksie Etyki Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich.
Eskperci o kładce?
Mieliśmy już o kładce nie pisać, ale niestety media w Polsce nie stosują się do Karty Etycznej Mediów, tym samym ponoszą odpowiedzialność za słowa, które wypuszczają w eter. Od dwóch dni media (w tym i ogólnopolskie) próbują wytłumaczyć zjawiska towarzyszące na nowo wybudowanym moście (bo w rzeczywistości jest to most) i powołują się na rzekomych specjalistów. Na łamach Wirtualnej Polski i Do Rzeczy z wczoraj widnieje nagłówek; Kładka Trzaskowskiego już w remoncie. Eksperci wskazują też na inny problem. Poza tym, że artykuł ma wartość zerową (prowokacyjny tytuł, a wartość żadna) powołuje się na dość komików. Pierwszym komikiem, na którego ta szacowna redakcja się powołuje jest Witold Smolik, członek stowarzyszenia Warszawska Masa Krytyczna. Co ten pan ma nam do powiedzenia? – Na tym – nazwijmy to – „moście” nie ma miejsca dla rowerzystów. Rower tam można przeprowadzić, aby to było bezpieczne. Tam rowerem jechać się nie da – ocenia w rozmowie z WP.pl – Od 2016 roku mówiliśmy, że ta przeprawa w tym miejscu i w tym kształcie nie ma sensu. Ta kładka nie rozwiązuje żadnych problemów, a rodzi dodatkowe – dodaje. TO coś nowego, bo AKTYW bardzo bronił tej kładki, który zresztą jest praktycznie w 100% ich projektem, o czym napiszemy innym razem.
Dla WP i Do Rzeczy szkodnik i aktywista to ekspert….
Drugim ekspertem wybranym do komentowania jest uwaga….AGNIESZKA NOWAK z Zielonego Mazowsza – ikona prostactwa, nienawiści i wybitnej ignorancji, o czym na naszych łamach bardzo często informowaliśmy. To ta pani od słów pizdeczka (do innej kobiety), która ośmieliła się mieć inne zdanie, nawoływała do tego aby masowo zgłaszać do FB nasz Portal, który jako pierwszy i jedyny RZETELNIE i UCZCIWIE pokazywać otaczają nas rzeczywistość. Ale wracając do tematu, co ta pani ekspert ma nam ciekawe do powiedzenia?
Ten most nie łączy się z infrastrukturą dla rowerów w taki sposób, żeby możliwe było korzystanie z niego na co dzień w sposób wygodny. Nie nazywajmy tego inwestycjami dla rowerzystów czy dla pieszych. Powiedzmy szczerze – to jest miejsce, które ma wyglądać ładnie – ocenia.No trzeba przyznać, że jak na eksperta są to wybitne uwagi, które na pewno rozwiążą problemy techniczne. Ale samo ZDM już zaczyna oszukiwać mieszkańców w tej kwestii. Dla WP i Do Rzeczy ta pożal się Boże aktywistka to ekspert….
– Wykonawca poprawia te elementy, które wskazaliśmy. Tutaj akurat chodzi o regulację śrub przy barierkach – wyjaśnił Jakub Dybalski, rzecznik prasowy stołecznych drogowców. – To są drobne prace, nie wpływające na ogólny sposób użytkowania mostu – podkreślił przedstawiciel ZDM. Czy biedak Dybalski po prawie 8 latach w typowo inżynieryjno technicznym nie nauczył się niczego? Nauczył, ale niedokładnie – jeśli budowa tego projektu została praktycznie od A do Z zaprojektowana i zrealizowana przez ludzi, którzy nie mają pojęcia o budowie mostów to nie oczekujmy od Dybalskiego w tej sprawie elokwencji.
Tam była wymiana śrub i uzupełnienie brakujących, Dybalski wprowadza w błąd mieszkańców. Czy on ma mieszkańców za idiotów ?
KOMENTARZ
W Warszawie, być może w Polsce, jest tylko jedna redakcja, która od prawie 5 lat RZETELNIE i MERYTORYCZNIE zajmuje się tematem warszawskiej infrastruktury, a która przez stołeczne media, i nie tylko, systemowo była eliminowana. To oczywiście się zmieniło tylko dlatego, że jako jedyni jesteśmy od wszystkich o krok do przodu! I tylko dlatego, że nasza redakcja współpracuje z najlepszymi w swoim fachu. I dlatego też prosimy kolegów z mediów, żeby nie powoływać się na aktywistów typu Nowak czy Smolik (jeszcze Warszawska Masa Krytyczna – Boże kochany) bo nie tylko, że kompromitujecie się, to produkujecie bezwartościowe artykuły, dokładnie takiej samej wartości jak wychodzące na łamach TVN Warszawa czy Stołeczna, gdzie specem ma być Osowski. Dość tych kabaretów, komików, nieuków i uzurpatorów – czas na POWAŻNE, UCZCIWE i RZETELNE dziennikarstwo. Polecamy Was KODEKS ETYKI – https://sdp.pl/o-sdp/dokumenty/kodeks-etyki-sdp/.
To Portal Warszawski RZETELNIE informuje mieszkańców Warszawy o nieprawidłowościach w pracy Zarządu Dróg Miejskich, ( i nie tylko) które od czasu dyrektorowania Puchalskiego, zamienił się w fabrykę nielegalnych inwestycji, które albo za parę lat będzie trzeba naprawiać, albo budować na nowo. Od kwietnia 2021 prowadziliśmy warszawiaków za rękę. Pisaliśmy krok po kroku co jest nie tak! Wszystkie te artykuły czytali urzędnicy miejscy i jak pan Puchalski, który nienawidzi nas – nie ma się co dziwić – i mimo to dopuścili się realizacji w tej formie. Jako pierwsi napisaliśmy, że nie ma pozwolenia budowę tej kładce – technicznie i prawnie – dosłownie WSZYSTKIE MEDIA MILCZAŁY!
Dlatego też apelujemy do wszystkich dziennikarzy aby przestać konfabulować, zapraszać nieuków, z których na siłę robicie speców i nie zajmować się tematami, które nie są w Waszym obszarze. Myli się Dybalski co oznacza, że nikt z nich nie wie co jest prawdziwą przyczyną takiego a nie innego stanu rzeczy. Dlatego też abyśmy mogli potwierdzić nasze przypuszczenia (bo ma na 100% wiemy co jest nie tak z kładką) wysłaliśmy wczoraj do ZDM i Prezydenta Trzaskowskiego 13 punktów, do których muszą się odnieść. Dopiero wtedy kiedy ZDM (nawołujemy aby ZDM JAK NAJSZYBCIEJ PRZEKAZAŁ NAM TE DOKUMENTY) odeśle nam dokumenty, to wtedy jako jedyna redakcja w Warszawie opublikujemy MERYTORYCZNĄ i RZETELNĄ TECHNICZNIE ANALIZĘ!
I proszę nie wierzyć nigdy tym ludziom, bo kłamstwo jest ich cechą IMMANENTNĄ. Aktywiści umywają ręce od tej kładki – nie ma się co dziwić bo w końcu cała Polska może zobaczyć jak będą budowane miasta jak ci ludzie dostaną większe możliwości. Kładka była przez nich lobbowana, projektowana, realizowana i zrealizowana! To w 100% ich dzieło! Patrzmy i podziwiajmy!
A już za parę dni opiszemy nowy Plac na Rozdrożu…już teraz szykujcie colę i popcorn….
PRZYPOMINAMY TREŚĆ PUNKTÓW, PYTAN, KTÓRE wczoraj redakcja Portalu wysłała do Pana Dyrektora Łukasza Puchalskiego, Pani Karoliny Gałeckiej, Pana Jakuba Dybalskiego, załączając do wiadomości Prezydenta Warszawy, Pana Rafała Trzaskowskiegoo nowo wybudowany most pieszo – rowerowy pomiędzy ul. Karową w Okrzei
Oto one:
1. Umowę pomiędzy wykonawcą robót a Zarządem Dróg Miejskich, dotyczącej nowo wybudowanego mostu pieszo rowerowego pomiędzy ul. Karową w Okrzei.
2. Aneksów do umowy pomiędzy wykonawcą robót a Zarządem Dróg Miejskich dotyczącej nowo wybudowanego mostu pieszo rowerowego pomiędzy ul. Karową w Okrzei.
3. Umowę pomiędzy projektantem a Zarządem Dróg Miejskich dotyczącej nowo wybudowanego mostu pieszo rowerowego pomiędzy ul. Karową w Okrzei.
4. Aneksów do umowy z projektantem a Zarządem Dróg Miejskich, dotyczącej nowo wybudowanego mostu pieszo rowerowego pomiędzy ul. Karową w Okrzei.
5. Umowy pomiędzy nadzorem inwestorskim a Zarządem Dróg Miejskich dotyczącej nowo wybudowanego mostu pieszo rowerowego pomiędzy ul. Karową w Okrzei.
6. Aneksów do umowy pomiędzy nadzorem inwestorskim a Zarządem Dróg Miejskich dotyczącej nowo wybudowanego mostu pieszo rowerowego pomiędzy ul. Karową w Okrzei.
7. Umowy pomiędzy innymi jednostkami nadzorującymi a Zarządem Dróg Miejskich dotyczącej nowo wybudowanego mostu pieszo rowerowego pomiędzy ul. Karową w Okrzei.
8. Aneksów do umowy pomiędzy innymi jednostkami nadzorującymi a Zarządem Dróg Miejskich dotyczącej nowo wybudowanego mostu pieszo rowerowego pomiędzy ul. Karową w Okrzei.
9. Dokumentów z próbnego obciążenia statycznego i dynamicznego ww obiektu
10. Kopii Protokołów odbioru końcowego, podpisanych przez wykonawcę, nadzór i inwestora
11. Kopii Oświadczenia kierownika budowy o zakończeniu robót.
12. Kopii Zawiadomienia jednostki Nadzoru Budowlanego o zakończeniu robót.
13. Kopii Decyzji Nadzoru Budowlanego o dopuszczeniu obiektu do eksploatacji.
Zarząd Dróg Miejskich powinien udzielić odpowiedzi niezwłocznie. Ma na to maksymalnie dwa miesiące, co oznacza , że w połowie czerwca będziemy znać odpowiedzi na zadane pytania.Poniżej mail, który został wysłany do wyżej wymienionych w dniu wczorajszym.