„Chodzi o renault TN6 z 1933 roku. Pojazd jest uznawany za bliźniaka autobusów marki Somua. Jeździły one po stolicy pomiędzy 1928 a 1949 rokiem.
Autobusy marki Somua uznawane są za legendarne. Trafiły do Warszawy w 1928 roku. Uroczysta inauguracja linii A odbyła się na placu Teatralnym.
Pojazdy były wyposażone w niskowejściową platformę zamykaną łańcuszkiem. Znajdowało się na niej stanowisko konduktora. Ten był ubrany w płaszcz obszywany futrem oraz czapkę typu kepi. Do wnętrza autobusu prowadziły przesuwne dwuskrzydłowe, przeszklone drzwi. Wnętrze było wykończone drewnem, poręcze – chromowane, a siedzenia, pokryte naturalną skórą, wyposażono w sprężyny.
W sumie do Warszawy trafiło 45 pojazdów marki Somua i Somua Six (specjalna wersja dla Warszawy z silnikiem sześciocylindrowym). Cztery z nich przetrwały wojnę, ale zostały wysłane na złom w 1949 roku.
Pozyskany przez Miejskie Zakłady Autobusowe w Warszawie autobus renault SN6 – brat bliźniak pojazdów marki Somua – to zaledwie jeden z kilku egzemplarzy zachowanych na świecie.”
za; https://fleetguru.eu