[NASZ NEWS] Odbudowa Pałacu Saskiego pod znakiem zapytania
Odbudowa kompleksu pałaców Saskiego i Brühla oraz trzech kamienic przy ul. Królewskiej w Warszawie wynika z przyjętej przez Sejm i Senat RP ustawy z dn. 11 sierpnia 2021 r. (Dz.…
Byłam dzisiaj na konsultacjach w sprawie komunikacji miejskiej po uruchomieniu metra. Organizacja na bardzo wysokim poziomie. Jakby głosy mieszkańców były brane pod uwagę z takim zaangażowaniem z jakim pracownicy WTP rozmawiali dziś z mieszkańcami to można by było obwieścić sukces. Pesymistką jednak jestem. Szczególnie jak na koniec rozmowy pracownik mi zakomunikował, że tak się wsłuchają w głos mieszkańców jak przy uruchomieniu metra na Targówku – czytamy na jednej ze stron dedykowanej Targówkowi.
z wiceburmistrzem Kunowskim na czele. Szkoda, że nie czuli potrzeby porozmawiania z mieszkańcami dzielnicy, by lepiej zapoznać się z argumentami mieszkańców. Poniżej przedstawiam Wam ściągawkę (to co ja napisałam). Może ktoś będzie chciał skorzystać. O wielu sprawach zapomniałam pewnie, więc każdy może uzupełnić. Poza tym było bardzo mało miejsca w ankiecie na zgłoszenie uwag. Dla tych, którzy ze zdjęcia nie mogą odczytać zamieszczam swoje propozycje. Jeśli chcemy wiedzieć czy nasz głos się liczy idźcie na konsultacje w pozostałych dwóch miejscach albo wyślijcie maila na adres konsultacje@ztm.waw.pl.
Zapomniałam napisać o pozostawieniu linii 269 po otwarciu metra. Z Podgrodzia nieraz jeżdżę do Lidla przy Borzymowskiej. Dojazd mam bezpośredni. Dużo łatwiejszy niż na Budowlaną – czytamy dalej.
Jeszcze słówko o moim pomyśle przedłużenia linii metra do PKP-Żerań. Dotychczas wspominało się o doprowadzeniu metra do PKP-Praga. Wydaje mi się, że lepszym pomysłem byłoby przedłużenie linii metra do PKP-Żerań. Wybudowano tam duży parking, który nie jest wykorzystany. Znalazłby więc zastosowanie, by pieniądze nie były wyrzucone w błoto. A jednocześnie mieszkańcy tamtych osiedli zyskaliby dobre połączenie. Tam nie ma ciasnej zabudowy, więc poprowadzenie linii nie byłoby trudne i kosztowne.
Jeśli zaś będziemy czynnie uczestniczyć w konsultacjach, to przekonamy się na ile głos mieszkańców będzie wzięty pod uwagę. Pamiętajmy o tym, że metro miało nam ułatwić życie a nie utrudnić. Argument jaki dziś słyszałam od pracowników WTP (do mnie tego pan nie powiedział, ale słyszałam co inni pracownicy mówili do mieszkańców), że ich celem jest by skrócić czas przejazdu z punktu A do punktu B bez względu na liczbę przesiadek. Zapomniano chyba o tym, że z komunikacji korzystają też osoby starsze, niepełnosprawni, etc.
Platforma jaka jest każdy widzi. Niestety arogancja (ich natura) jest cechą wiodącą obecnego ratusza, który działa przeciwko mieszkańcom Warszawy. Być może to utrudnianie nam życia to skutek zaangażowania rady ds. transportu, gdzie usadowiono podejrzane organizacje. Ale to będziemy niedługo wiedzieć – czekamy na odpowiedź Warszawskiego Transportu Publicznego.
Bez złudzeń Warszawiacy! Nieważne czy konsultacje organizują szkodnicy z Zarządu Dróg Miejskich, czy WTP – musi to wybrzmieć. Ci ludzie mają mieszkańców Warszawie w dupie.
Portal Warszawski
Odbudowa kompleksu pałaców Saskiego i Brühla oraz trzech kamienic przy ul. Królewskiej w Warszawie wynika z przyjętej przez Sejm i Senat RP ustawy z dn. 11 sierpnia 2021 r. (Dz.…
Strefa Płatnego Parkowania co do zasady jest dobra, co do działania, szczególnie w Warszawie, obliczona jest na wyłudzanie pieniędzy od zmotoryzowanych mieszkańców Warszawy. Jest to również narzędzie szantażu i nieograniczonych…
Mija 100 dni rządów aktywistów i jak na razie bilans poraża. Na Ochocie, jak donoszą nam mieszkańcy i ochoccy radni, miało dojść do wyłudzenia pieniędzy przez aktywistkę Glusmam, a na…