20 drużyn amerykańskiego NFL rezygnuje z organizacji wydarzenia Pride Night, które promowało ideologię LGBT. Decyzja możne być związana z krytyką tego wydarzenia wśród kibiców, którzy nie chcą łączyć sportu z tęczową ideologią. Lobby LGBT już podniosło, że rezygnując z Pride Night kluby wysyłają swoim fanom „niewłaściwą wiadomość podważającą ‘progres’, jaki osiągnięto w kierunku równości i akceptacji”.
Nie tylko w sporcie
Tzw. Noc Dumy to wydarzenie organizowane w noc przed Super Bowl, czyli finał mistrzostw ligi futbolu amerykańskiego NFL. To największe wydarzenie sportowe w Stanach Zjednoczonych, które każdego roku ogląda ponad 120 mln ludzi. Podczas Pride Night sportowcy ubierali tęczowe gadżety i robili sobie zdjęcia z przedstawicielami organizacji gejowskich.
Jak donosi dziennik „The Economist” zainteresowanie w USA kwestiami podnoszonymi przez skrajnie lewicowe ruchy gwałtownie osłabło, a ich aktywiści narzekają, że propagowane przez nich hasła nie są już tak nośnymi tematami jak to było w 2020 r. po śmierci Georga Floyda. I co bardzo ważne – od lewicowej propagandy, pod presją swoich klientów, odcinają się kolejne duże firmy o zasięgu globalnym. Publicznie deklarują odejście od ideologii woke, tęczowych wydarzeń oraz lewicowych programów DEI „o różnorodności, równości i inkluzywności”, które zostały stworzone w następstwie protestów Black Lives Matter. Lista takich firm cały czas się wydłuża!
✅ Koncern Toyota ogłosił, że odchodzi od programów DEI i zaprzestaje sponsorowania wydarzeń LGBTQ. Wysłano do pracowników komunikat o zakończeniu udziału firmy w rankingach tęczowej organizacji Human Rights Campaign, forsującej pod flagą „praw człowieka” roszczenia lobby LGBT.
✅ Ford uczynił to samo i poinformował, że rewiduje stosowane dotąd polityki, wycofuje się z uczestnictwa w „indeksie równości korporacyjnej”, zrywa więzi z Human Rights Campaign oraz rezygnuje z celów DEI.
✅ Harley-Davidson postąpił podobnie i oświadczył, że nie prowadzi już działalności w zakresie DEI i kończy z postępowymi inicjatywami w firmie. Stwierdzili, że dokonają przeglądu wszystkich sponsorów i organizacji zewnętrznych oraz rezygnują z festiwali LGBTQ+ Pride, aby skupić się na rozwoju biznesu.
✅ Jack Daniels również ogłosił, że kończy z polityką woke polegającą na promocji i finansowaniu agendy LGBT+ oraz założeń zrównoważonego rozwoju. Zrezygnowali z szeregu inicjatyw na rzecz DEI oraz zakończą obowiązkowe zatrudnianie szkoleniowców ds. różnororodności, prowadzących wśród pracowników formę ideologicznego prania mózgów.
Podobnie postąpiły firmy John Deere, Caterpillar, Molson Coors, Lowe’s, Polaris, Indian Motorcycle, czy Tractor Supply.
Portal Warszawski. O krok do przodu