[NASZE REKOMENDACJE] Jakub Dobromilski – REALNY głos zmotoryzowanych, i mistrz demaskowania eko bredni!

Zbliżają się wybory, dlatego też czas na prezentację osób, które są warunkiem zatrzymania ideologicznego szaleństwa w Warszawie. Dziś czas na Jakuba Dobromilskiego (wiele lat ze sobą współpracujemy), bardzo starannie wykształconego prawnika i humanistę, miłośnika historii polskiego wojska. Ale to przede wszystkim demaskator eko bredni, które rozsiewają tak zwani aktywiści. W pełni rekomendujemy, całkowicie dobrowolnie i nieodpłatnie, tym bardziej że Jakub ma bardzo jasną wizję tego co chce robić!

Kilka słów od kandydata:

Jestem działaczem społecznym, prezesem think-tanku znanego jako Fundacja Na Rzecz Racjonalnego Rozwoju Aglomeracji Warszawskiej im. Stefana Starzyńskiego. Wcześniej byłem jednym z założycieli stowarzyszenia Lubię Miasto. Cały czas współpracujemy także z Portalem Warszawskim i StopKorkom.

Moje postulaty to:

1) jak najszybsze zakończenie polityki wymuszania na warszawiakach zmiany środka transportu (poprzez zwężanie ulic i likwidowanie miejsc parkingowych), która prowadzi jedynie do większych korków,

2) ograniczenie wielkości Strefy Czystego Transportu do ściśle zabytkowego i turystycznego obszaru Starego Miasta, Nowego Miasta i Krakowskiego Przedmieścia. Dodatkowo porzucenie bardzo restrykcyjnych postanowień Strefy (wycinanie aut aż do norm Euro 6/6d) na rzecz rozsądnych regulacji opartych na niemieckich,

3) zredukowanie zasięgu terytorialnego Strefy Płatnego Parkowania Niestrzeżonego do obszaru ścisłego centrum i zmniejszenie opłat za parkowanie,

4) „Zielona fala” zamiast „czerwonej”. Nie może być tak jak obecnie, że kierowca jadący przepisowo jest zatrzymywany na każdym kolejnym czerwonym świetle (rekordowo zdarzyło mi się zaliczyć ich pod rząd 19!) a kierowca znacznie przekraczający prędkość jest nagradzany tym, ze przejedzie na zielonym,

5) rezygnacja z planowanych zwężeń ulic. Wytyczanie buspasów tylko tam, gdzie natężenie ruchu autobusowego uzasadnia ich istnienie. Nie ma sensu aby buspas służył jednej linii jeżdżącej co 20 minut. Buspas ma natomiast sens, jeśli jeżdżą nim autobusy wielu linii jeden za drugim. Trzeba tę kwestię rozwiązać maksymalnie racjonalnie,

6) rezygnacja z kontraruchów rowerowych oraz ciągów pieszo-rowerowych jako infrastruktury niebezpiecznej i potencjalnie kolizyjnej. Zwrócenie uwagi Straży Miejskiej na problem wymuszania przez rowerzystów pierwszeństwa na pieszych na przejściach przez DDR oraz na rowerzystów nieprzepisowo poruszających się na chodniku,

7) poprawa opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz wsparcie klinik zajmujących się leczeniem rannych dzikich zwierząt, zarówno w Warszawie jak i na obszarze całego województwa. Wsparcie karmicieli, zwiększenie funduszy schronisk na domy tymczasowe oraz promowanie ofert adopcji w mediach samorządowych, w tym social media.

 


 

Okręg 2 do Sejmiku (Bemowo, Bielany, Ursus, Włochy, Wola, Żoliborz)


 

CZAS NA PRZEBUDOWĘ WARSZAWSKICH STRUKTUR!

Jako StopKorkom i Portal Warszawski, prosimy oddaj głos na Jakuba, jeśli masz dość obecnego szaleństwa!

 

Pamiętajcie o naszych rekomendacjach na Mokotowie

 

[NASZE REKOMENDACJE] Irek Sikorski – ideowiec, od pokoleń z Mokotowa!

 

[NASZE REKOMENDACJE] Paweł Skwierawski – bat na ideologiczne szaleństwa! O kandydacie więcej w artykule!

 

StopKorkom, Portal Warszawski

Przeczytaj również

Logotyp Portal Warszawski
Kontakt

Ostatnie atykuły