Wow! Kampania na 77. rocznicę Powstania Warszawskiego z nagrodami Klubu Twórców Reklamy

W tym roku kampania wokół obchodów rocznicy Powstania Warszawskiego przebiegała pod hasłem „To od nas zależy, czy było warto”. Muzeum Powstania Warszawskiego zainaugurowało również niezwykły projekt „Korzenie pamięci”, który będzie się rozwijać.  Za świetną realizację obydwu zadań odpowiadali agencja reklamowa DDB Warszaw studio filmowe OTO Film.

Projekt

Muzeum Powstania Warszawskiego w tym roku oprawił obchody wybuchu Powstania Warszawskiego niezwykłą kampanią, oraz projektem „Korzenie Pamięci” gdzie potomkowie naszych bohaterów opowiadali o swoich relacjach z nimi, i jak owe relacje wpłynęły na ich życie. Oczywiście najważniejszy był aspekt Powstania Warszawskiego, i tego jak wpłynął na relację z najbliższą rodziną.

Bohaterami kampanii byli nasze babcie, nasi dziadkowie, rodzice i my. W otoczeniu czerwonego koloru, wszechstronnej symbolice, artysta Paweł Fabjański, który wykreował cały koncept, ulokował nas w klimacie Powstania. Niezwykle piorunująca wizja artystyczna, która jest bardzo zgodna z naszymi wywiadami.

Srebra w kategorii „Craft / Photography / For Arts and Culture” zdecydowanie zasłużone.

 

Paweł Fabjański

Paweł Fabjański jest artystą wizualnym, który tworzy swoje prace głównie za pomocą medium fotografii. Ukończył studia na Politechnice Łódzkiej oraz w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi, gdzie prowadzi pracownię fotografii komercyjnej. Swoją uwagę skupia głównie na zagadnieniu przenikania się sztuki i komercji – tematem tym zajmuje się w swojej własnej twórczości, a także eksploruje go jako wykładowca.

Jako fotograf reklamowy reprezentowany jest przez trzy agencje: ShootMe, Take i Pink. Ma na swoim koncie nagrody w konkursie KTR oraz Srebrnego Lwa przyznawanego w Cannes na corocznym festiwalu reklamy. Jego zdjęcia znajdziemy w albumie 200 Best Ad Photographers Worldwide wydawanym przez prestiżowe wydawnictwo Luerzer’s Archive. Jego cykl „Bez Tytułu” otrzymał wyróżnienie Best-in-Book od londyńskiego magazynu „Creative Review”. (za; szerokikadr.pl)

Portal Warszawski

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *