NIEBYWAŁE! ZDM szantażuje w sprawie sppn na Mokotowie. Albo zwężenie ul. Puławskiej albo…

Należy powtarzać do znudzenia, że strefa płatnego parkowania jest siłowym haraczem dojącym mieszkańców Warszawy, służącym do łatania dziury. Tak samo jak należy powtarzać, że ZDM to zwykli bandyci, którzy zaczęli stosować zwykły szantaż. Udowodnili wczoraj to pseudo konsultacjach.

Fakty

Rozszerzenie sppn o Mokotów to zawoalowana próba zwężenia ulicy Puławskiej z 3 pasów do 2 pasów. Mimo potężnej niechęci i braku zgody prawie 100% mieszkańców Warszawy (3% stanowi patoaktyw) bandyci i fałszerze danych z ZDM-u (bo tak w rzeczywistości jest) robią swoje.

Oddajmy głos uczestniczce „konsultacji”; Byłam na konsultacjach. Na YouTube było niecałe 50 osób!  Na kilkanaście tysięcy mieszkańców Mokotowa, których dotyczy rozszerzenie sppn.  Jak można się domyślać, pojawiły się główni aktywiści i krzykacze. Oczywiście postulaty, że Puławska ma być zwężona i najlepiej wprowadzić ograniczenie prędkości do 30km/h.

Po godzinie odbyły się kolejne konsultacje na Zoom. Niestety nie jest udostępnione nagranie, a tam były już istne cuda. Niech to uświadomi, jak bardzo absurdalne były te konsultacje i jakie osoby się na nich pojawiły.  Na ZOOM uczestniczyło w spotkaniu jeszcze mniej osób niż w spotkaniu na YT.

Ale jest jeszcze szansa, żeby powstrzymać zwężenie jednej z głównych ulic miasta”.

Można przesyłać swoje sugestie i postulaty na adres mail do dnia 19 grudnia 2021 r. adres: sppnmokotow@zdm.waw.pl

Przebudowa Puławskiej

Przebudowa Puławskiej przewiduje 3 warianty na długości Dworkowa – Waryńskiego;

Jak i przewiduje pozostawienie Puławskiej w stanie obecnym, czyli 3 pasy ruchu

Jak i likwidacja trzeciego pasa i zwężenie Puławskiej

1. https://zdm.waw.pl/wp-content/uploads/2021/11/Pulawska-Warynskiego-Dworkowa-

2. https://zdm.waw.pl/wp-content/uploads/2021/11/Pulawska-Warynskiego-Dworkowa-ark.-40b-wariant-

3. https://zdm.waw.pl/wp-content/uploads/2021/11/Pulawska-Warynskiego-Dworkowa-ark.-40b-wariant-III.pdf

Wczoraj ZDM po prostu zaszantażowało

Wczoraj byliśmy na spotkaniach. Szkoda czasu na streszczanie go, bo ilość głupstw i nieprawd poraża. Michał Lejk (niby urzędnik ZDM, a w sumie cham, który obraża mieszkańców) nie jest inżynierem, mimo że ma taki tytuł. To regularny mitoman, i co gorsza konfabulant. Okazało się, że i szantażystą.

Jeśli sppn wejdzie to ul. Pulawska albo będzie zwężona, albo wyrzucą z niej parkujących kierowców na odcinek ul, Dolna – pl Unii.

Jeśli samochód stoi na chodniku to musi zachować 1,5 metra dla pieszych, ale jak są wyznaczone miejsca parkingowe to musi być zachowane 2,5 metra. Tak twierdzi ZDM.

Jak sami wiecie przy wprowadzeniu haraczu podatkowego są wyznaczone miejsca parkingowe wiec muszą być zachowane owe 2,5 metra między innymi dlatego nie chcą parkowania skośnego. Najlepsze było to, że to że ludzie od systemu kontroli zapłaconego haraczu,  przyznali że sppn raczej niczego nie zmieni.

ZDM jak zwykle kłamie i nie zna przepisów

Na chodnik nie potrzeba jest 1,5 m, bez względu na to czy samochód stoi czy nie. Zgodnie z Warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowania rozdział 8 par 44 ust ust2 – szerokość chodnika przy jezdni lub przy pasie postojowym nie powinna być mniejsza niż 2,0 m, a w wypadku przebudowy albo remontu drogi dopuszcza się miejscowe zmniejszenie szerokości chodnika do 1,25 m, jeżeli jest on przeznaczony wyłącznie do ruchu pieszych. a w ust. 4 – . Szerokość chodnika odsuniętego od jezdni lub szerokość samodzielnego ciągu pieszego nie powinna być mniejsza niż 1,5 m, a dopuszcza się miejscowe zmniejszenie szerokości chodnika do 1,0 m, jeżeli jest on przeznaczony wyłącznie do ruchu pieszych.

Tyle ustawa.

Jednokierunkowe ulice

To nie koniec. Tam gdzie samochody, wskutek ich dewastacji, nie będą mogły parkować na chodnikach ( większość małych uliczek na Mokotowie ) – zostaną one przeniesione na jezdnie. Ale skoro będą przeniesione na jezdnie to wtedy dużo małych uliczek zostanie przekształconych w jednokierunkowe.

Resume

Działajmy, zablokujmy dalszą dewastację miasta i szkodzenie mieszkańcom oraz próby siłowego zmuszenia Warszawiaków do niekorzystania z samochodów.

A my wystąpimy o protokoły z konsultacji.

Portal Warszawski

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *