Identyfikowani przez patoaktywistów czy innych hejterów z tego środowiska jako blachosmrodziarska strona, dziś damy im powody do samozadowolenia. I warto zadać sobie w tym miejscu pytanie, czy nie jest tak, że jednak Trzaskowski realizuje program aktywistów miejskich…
Fakty
W związku z powyższym oczywiście zwrócimy uwagę na tylko aspekt obietnic: Nie zapomnimy o kierowcach. Samochody są i będą ważnym elementem komunikacyjnego krwioobiegu miasta. Warszawa ułatwi życie także tym swoim mieszkańcom, którzy chcą bądź muszą na co dzień korzystać z aut. Dokończymy budowę obwodnicy śródmiejskiej na odcinku od ronda Wiatraczna do ronda Żaba.
To wszystko jego program sprzed wyborów…
– Zniesiemy opłatę za abonament parkingowy na pierwszy samochód w rodzinie dla mieszkańców Warszawy – osób płacących w Warszawie podatki – nie dodano, że strefę SPPN rozciągniemy na prawie całe miasto, a 2 auto będzie za 1200.
– Zbudujemy bezkolizyjne skrzyżowania w ciągu Dolinki Służewieckiej, ułatwiając kierowcom przejazdy do i z Mokotowa, Ursynowa oraz Wilanowa.
– Zbudujemy ulicę Nowotrocką, łączącą ulicę Św. Wincentego i ulicę Radzymińską.
– Poprawimy połączenia drogowe w Rembertowie i Wesołej: w osi ul. Marsa i al. gen. Chruściela powstanie tunel pod linią kolejową, bezkolizyjne skrzyżowania powstaną też przy skrzyżowaniu ulicy Chełmżyńskiej i ulicy Strażackiej oraz w ciągu ulicy 1. Praskiego Pułku Wojska Polskiego.
– Na remonty warszawskich dróg będziemy wydawać co najmniej 250 milionów złotych rocznie.
– Do 2023 roku utwardzimy wszystkie ulice i drogi gruntowe w granicach miasta.
– Będziemy na ten cel przeznaczać 35 milionów złotych rocznie. Poprawimy infrastrukturę dla pieszych, zwłaszcza w centrum miasta. Transformację przejdą ulice Jasna, Szpitalna, Zgoda i Bracka.
– Uzyskaną dzięki parkingom podziemnym przestrzeń uliczną oddamy zieleni i małej architekturze miejskiej. Taką metamorfozę przejdą między innymi place Konstytucji, Bankowy i Teatralny.
– Stworzymy aplikację na telefony – system naprowadzania na wolne miejsca parkingowe, obejmującą centrum miasta oraz parkingi P+R.
– Jesteśmy przekonani, że w Warszawie pilnie trzeba dokończyć most Południowy i zbudować kładkę dla pieszych łączącą Stare Miasto i Pragę.
– Most łączący Bródno z Żoliborzem powinien być planowany jako przeprawa tramwajowa i rowerowo-piesza.
Pytanie, ile z tego zrealizował Trzaskowski, czy bandycka polityka ZDM i „aktywu” była w programie przedwyborczym?
Czy Trzaskowski ma już drugą kadencję w ręku??
Activist Watch, Portal Warszawski