[NASZ NEWS] Radni Ochoty chcą likwidacji „BUSpasa” na ul. Bitwy Warszawskiej

Trzaskowski, Olszewski, ZDM i wspierający ich „eskperci”  z ruchów miejskich, intensywnie pracują nad rozwojem sieci buspasów, czyli de facto rugowaniem komunikacji samochodowej z Warszawy.  Bez badań ruchu, analiz, żadnych konsultacji społecznych, wyznaczono wydzielony pas na ulicy Bitwy Warszawskiej 1920 r.. Miasto de facto spełniło żądanie „aktywu” z Ochocianie Sąsiedzi. Następne pasy dla autobusów o łącznej długości około 38 km pojawią się w kolejnych 9 lokalizacjach. Są to zarówno stałe buspasy, jak i takie, które usprawnią podróże podczas remontu estakad Trasy Łazienkowskiej.

Buspas na Wawelskiej do likwidacji

Wczoraj podczas sesji Rady Dzielnicy Ochota przeszło stanowisko wzywające ZDM do likwidacji BUS pasa na ul. Bitwy Warszawskiej.

 

Komentarz

Przeciwko tej decyzji byli oczywiście miejscy uzurpatorzy z „Ochocianie Sąsiedzi” z Gawrysiem na czele, i Koalicja Obywatelska.

Komunikacją miejską jeździ obecnie o 40% mniej mieszkańców miasta. Jest to spowodowane zarówno pandemią, jak również złą organizacją ruchu. Próba dojechania z Białołęki na Gocław czy Wilanów to koszmar. Mieszkańcy chcą mieć prawo wyboru. Jednak „aktywiści” wraz z przedstawicielami miasta nie widzą tych potrzeb i próbują na siłę przepchnąć swoje rozwiązania nie licząc się z mieszkańcami.

Nie przedstawiono analizy ruchu pojazdów z większego obszaru, co uniemożliwia dokonanie analizy wpływu uruchomienia buspasów na rozłożenie ruchu na sąsiednich ulicach. Nie wykonano analizy ruchu jaki będzie ruch na ul. BW-1920r i ulicach ościennych po wprowadzeniu buspasów na tym odcinku.

Cyrkowcy z ZDMu traktują warszawiaków jak niewolników, ciekawe jak długo jeszcze będą nas tresować. Bez analizy, badan ruchu, bez żadnych konsultacji społecznych, nie są potrzebne.

Do dziś bez odpowiedzi

Zarząd Dróg Miejskich do dziś nie odpowiedział na nasze pytania;

1. Badań ruchu na tej ulicy wraz z pokazaniem potoków ruchu w godzinach o największym natężeniu ruchu.

2. Analiz ruchu w godzinach o największym natężeniu ruchu po wprowadzeniu zmian w organizacji ruchu.

3. Analiz ruchu na ulicach sąsiadujących z przebudowywaną ulicą po wprowadzeniu zmian w organizacji ruchu.

Tu więcej o tym

 

Bez analiz, badań ruchu, ZDM planuje 38 km nowych buspasów

 

[NASZA ANALIZA] Buspas na Bitwy Warszawskiej jest niezgodny ze sztuką! Nie tylko ten…

Portal Warszawski

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *