[PRZYPOMINAMY] SPPN to zwykłe oszustwo – oto dowody

Wracam sobie właśnie z wyrabiania abonamentu na SPPN. Fajnie, szybko. Ale jakie było moje zdziwienie patrząc na strefy „wirtualne”. Oto przykład jakie się miejsca oferuje, są one równie wirtualne jak te parkomaty- w obrębie wirtualnego parkomatu nie ma praktycznie żadnych miejsc. Byłyby gdyby w ciągu miesiąca po jednej stronie grojeckiej nie ubyło ich z 6? Z drugiej strony tez z 5?(bo parkowanie rownolegle). Generalnie zażenowanie i kolejny raz pokazanie obywatelom gdzie się ich ma i na co idzie jakakolwiek kasa- najpierw ograniczmy miejsca i „niech płacą” jak pewien madry jegomość powiedział. Pozdrawiam Oddany Czytelnik 

Czy działania Zarządu Dróg Miejskich w prawie płatnego parkowania są działaniami prowadzonymi z premedytacją i na niekorzyść mieszkańców? Wszystko wskazuje, że tak.

Urząd Miasta wszelkie kompetencje dotyczące organizacji ruchu i wyznaczania miejsc do parkowania przekazał w ręce Puchalskiego (pełnomocnika Prezydenta ds. rowerowych a przy okazji Dyrektora Zarządu Dróg Miejskich) oraz niejakiego Dombiego (Dyrektora Zarządzania Ruchem Drogowym, niegdyś dyrektora w ZDM ds. Zrównoważonej Mobilności – czytaj – do spraw budowy ścieżek rowerowych), i w zasadzie wygląda na to, że przestał się sprawą interesować bo obaj panowie mając nieograniczone kompetencje do wprowadzania organizacji ruchu w mieście stworzyli drużynę, która ma tylko jeden cel, upokorzyć mieszkańców.

A oto fakty:

  • Wprowadzono strefy płatnego parkowania, jednocześnie ograniczając ilość miejsc parkingowych do ilości mniejszej niż wynika to z ilości samochodów w poszczególnych strefach. Gdy wprowadzano strefę płatnego parkowania na Pradze Północ i na Woli okazało się, że ilość miejsc do parkowania nie jest zgodna z ilością zarejestrowanych samochodów na tych dzielnicach. ZDM tłumaczy się, że wykonuje parkingi zgodnie z obowiązującymi przepisami, a my twierdzimy, że można zgodnie z przepisami wyznaczyć więcej miejsc. Co śmieszne a jednocześnie tragiczne ZDM mówi o przepisach tylko i wyłącznie w momentach kiedy jest im to wygodne. Gdy buduje na działkach nie będących w liniach rozgraniczających lub bez pozwolenia na budowę też twierdzi, że robi to zgodnie z przepisami.

Ja stałem osłupiony jak mi padła taka propozycja – wirtualnie sobie zaparkuję wokół wirtualnego parkomatu… ale nie wirtualnym samochodem. Niestety, podobnie sprawa się ma ze służbowymi samochodami bo je też można zarejestrować, ergo miejsc ubyło, ale samochodów nie ubędzie.

 

 


  • Zmieniono stawki za parkowanie i drastycznie je podniesiono.
  • Z premedytację zmniejszono strefy, w których można stanąć za abonament terytorialny wiedząc, że mieszkańcy będą musieli wykupić droższy ze względu na niedostateczną ilość miejsc do parkowania.

Porzekadło „Strzeż się Greków niosących prezenty jest często słyszane i jest zwykle używane w odniesieniu do aktu miłosierdzia, który maskuje ukryty destrukcyjny lub wrogi plan. Nie jest jednak powszechnie wiadomo, że to wyrażenie pochodzi z historii z mitologii greckiej – a konkretnie opowieść o wojnie trojańskiej, w której Grecy pod wodzą Agamemnona próbowali uratować Helenę , która została zabrana do Troi po zakochaniu się w Paryżu. Ta opowieść stanowi rdzeń słynnego poematu Homera, Illiada. 


Dodatkowo

  • Nie prowadzi się inwestycji strategicznych związanych z wyprowadzaniem ruchu samochodowego z miasta. Jedyne inwestycje jakie się prowadzi są związane z ruchem rowerowym przeznaczonym dla 2% mieszkańców. A od sobotniej kompromitacji uzurpatorów miejskich wiadomo, że ci trzymają ZDM za mordę (kolokwialnie rzecz ujmując) – ci czyli 40 osób. 40 terrorystów wymusza na Puchalskim dewastację miasta, mają coś na niego???
  • Zrobiono dodatkową opłatę dla osób posiadających więcej niż jedno auto.
  • Likwiduje się miejsca do parkowania w miejscach gdzie parkowanie mogłoby być parkowaniem skośnym (najbardziej efektywnym) i przeznacza się tereny na ścieżki rowerowe.
  • Niszczy się infrastrukturę drogową poprzez zwężanie ulic i likwidowanie zatok autobusowych.
  • Niszczy finanse miasta, doprowadzając do bankructwa drobny handel.
  • ZDM nie prowadzi żadnych badań ruchu, ani analiz dotyczących miejsc parkingowych.
  • ZDM wszystkie pieniądze ze stref parkowania przeznacza wyłącznie na infrastrukturę rowerową.

RESUME

Można byłoby napisać o tym elaborat, ale wystarczy zacytować Puchalskiego, który zwrócił się do mieszkańców posiadających auta „NIECH PŁACĄ”.

Portal Warszawski

 

 

 

 

Przeczytaj również

Logotyp Portal Warszawski
Kontakt

Ostatnie atykuły