[MAMY DANE] Dewastacja ul. Marszałkowskiej dla 1,5%!!
Od wczoraj, kiedy wojewoda mazowiecki wstrzymał czasowo postanowienia dotyczące realizacji stref płatnego parkowania, słychać potworny jazgot uzurpatorów miejskich, którzy z okradania mieszkańców chcą zrobić sprawę polityczną. (…) Jakub Czajkowski, samozwańczy „spec” namaszczony przez samozwańczą „inteligencję” z Czerskiej, pyta czy o SPPN w Warszawie będzie decydować TK Julii Przyłębskiej (mimo, że nie ma takiego organu w Polsce). (…). Tak jak ZDM urządza nam ulicę Marszałkowską!
Zarząd Dewastacji Miasta
ZDM – czyli Zarząd Dewastacji Miasta, bazuje na niewiedzy zdecydowanej większości i uważa, że jak napisze kilka mądrych słów, to cały świat uklęknie i przyklaśnie. Takie zachowanie jest zachowaniem niewolniczym. Wolni, niczym nieskrępowani ludzie kochają Prawdę, i o nią walczą. Nikt dotychczas nie pokusił się o rzetelne zbadanie tzw. przebudowy ul. Marszałkowskiej. Zadaliśmy kilka pytań, i ZDM sam, kolokwialnie rzecz ujmując, się podłożył. „Grillujemy” ich pół roku, i możemy śmiało napisać, że takiej ilości nieuctwa, dyletanctwa, tuszowania spraw (chociażby umowy) nie spotkaliśmy nigdzie. Czas najwyższy aby tą instytucją zainteresowała się co najmniej prokuratura!
Do rzeczy
W związku z informacją o przebudowie ul. Marszałkowskiej w Warszawie postanowiliśmy dowiedzieć się od przedstawicieli miasta st. Warszawy czegoś więcej. W związku z powyższym wystąpiliśmy do Zarządu Dróg Miejskich, jaki inwestora i odpowiedzialnego za przeprowadzenie procedury przetargowej o przedstawienie analiz ruchu na tej ulicy.
Otrzymaliśmy odpowiedź, że Zarząd Dróg Miejskich w zasadzie nie za bardzo ma pojęcie o co pytamy, bo taka analiza dopiero powstanie na etapie projektu, a obecnie Zarząd Dróg Miejskich posiada w zasadzie jedynie koncepcję zazielenienia ulicy. Otóż pod pismem podpisał się pan w randze dyrektora z Biura Zarządzania Ruchem Drogowym.
Od razu widać, że mamy do czynienia z najwyższym poziomem ignorancji, a ważny pan dyrektor nie ma zielonego pojęcia o czym rozmawiamy. Ponieważ dla Pana Thomasa Dombiego (on jest odpowiedzialny za kładkę rowerową na ul. Bystrej co do której są wątpliwości) nie ważni są mieszkańcy, którzy codziennie korzystają z tej ulicy. Om ma swój własny cel, i nie jest on związany z mieszkańcami, a z koncepcją.
Skrzyżowanie ul. Marszałkowskiej i Królewskiej; pomiaru dokonano w dniu 20 czerwca 2018 roku w godzinach 16:00 -16:45Pojazdów umownych na skrzyżowaniu w ciągu godziny przejechało 3 684 pojazdy umowne/godzinę. Piesi (przyjmuję wartość średnią z 3 pomiarów (przedpołudniowego, południowego i popołudniowego) – 464 osoby/ godzinę. Rowerzyści (przyjmuję wartość średnią z 3 pomiarów (przedpołudniowego, południowego i popołudniowego) – 104 rowery/ godzinę
Skrzyżowanie ul. Marszałkowska – Piękna Koszykowa, pomiaru dokonano w dniu 11 października 2016 roku w godzinach 11:00 – 11:45 Pojazdów umownych na skrzyżowaniu w ciągu godziny przejechało 4 474 pojazdy umowne/godzinę. Piesi (przyjmujemy wartość średnią z 3 pomiarów (przedpołudniowego, południowego i popołudniowego) – 706,6 osoby/ godzinę
Rowerzyści (przyjmujemy wartość średnią z 3 pomiarów (przedpołudniowego, południowego i popołudniowego) – 42 rowery/ godzinę. Oczywiście ktoś napisze, że pomiarów dokonano w 2016 i 2017 roku. Należy zapytać się zarządców ulicy dlaczego nie przesłali najnowszych badań. Możliwe, że ich się nie robi, bo jak widać jak na dłoni, że ruch rowerowy stanowi 2,8% w czerwcu i 0,9% w listopadzie, czyli średnia mniej więcej 1.5%. Dla takiej grupki osób miasto dewastuje Centrum Warszawy!
W związku z powyższym, pytamy się władz miasta jak chcą pomieścić wszystkie pojazdy na zwężonej Marszałkowskiej i po co budowa ścieżek rowerowych po obu stronach tej ulicy?
Zdjęciem poniżej pochodzi ze strony m. st. Warszawy. I nawet nie wiedzą, że właśnie pokazują jak nie dbają o infrastrukturę, bo takiej kałuży nie powinno być, nawet na torowisku.
Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij na „akceptuję". Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce. kliknij po więcej informacji Polityka prywatności
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.