Czy na sali jest lekarz?? MJN chce likwidacji paczkomatów a w zamian rowerki i cargo…

Pandemia spowodowała, że chętniej robimy zakupy przez internet. A to przekłada się na wzmożony ruch kurierów i firm obsługujących paczkomaty.  Stowarzyszenie proponuje władzom Warszawy konkretne rozwiązania, które mogłyby zapobiec negatywnym skutkom rozwoju rynku e-commerce. Są pośród nich towarowe tramwaje, rowery cargo i miejski system przesyłkomatów. Temat logistyki miejskiej w stolicy praktycznie nie istnieje – czytamy na stronie aktywistów z Miasto Jest Nasze.

Raport ( w skrócie)

„Nieuregulowane dostawy w obrębie miasta powodują sytuacje niebezpieczne dla pozostałych uczestników ruchu, w szczególności dla pieszych. Z braku odpowiedniej infrastruktury, kierowcy aut dostawczych parkują w pobliżu skrzyżowań i na chodnikach, ograniczając w ten sposób widoczność w miejscach, w których zagrożenie jest największe. Skutki tego są widoczne – w 2019 roku w Warszawie miało miejsce 40 wypadków z udziałem pojazdów ciężarowych i jest to 29-procentowy wzrost względem roku poprzedniego” – przekonują aktywiści w raporcie.

zdjęcie z raportu MJN

Ich zdaniem Zarząd Dróg Miejskich prowadzi zbyt liberalną politykę związaną z wydawaniem identyfikatorów zezwalających na wjazd do strefy miejskiej ciężarówek o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 ton. Zarzucają też władzom miasta brak zdecydowanych działań związanych ze zwiększaniem bezpieczeństwa i dostosowywaniem infrastruktury do aktualnego zapotrzebowania i stylu życia.”

Rowery cargo i tramwaje towarowe (nie, to nie żart)

„Trzecia propozycja to rozwijanie sieci rowerów cargo, które mogłyby służyć do obsługi dostaw śródmiejskich. Z porównania MJN wynika, że w godzinach szczytu taki pojazd jest w stanie przemieszczać się w czasie krótszym o połowę niż auto dostawcze. Jest też w stanie przewieźć około 100 kilogramów przesyłek. Wykorzystanie floty takich pojazdów mogłoby obniżyć emisję CO2 nawet o około 400 ton rocznie. „Flotę rowerów cargo warto uzupełnić małymi pojazdami dostawczymi o napędzie elektrycznym, które doskonale nadają się do transportu na małych dystansach, w gęstej śródmiejskiej zabudowie” – czytamy w raporcie. Aktywiści proponują oto taki wehikuł czasu…

Czy na sali jest lekarz?

    Doszliśmy do momentu, o którym od lat piszemy i przestrzegaliśmy przed nim. Ruchy miejskie dążą do regresu miasta pod tanim płaszczem ekologii, i wysadzenie miasta, ich nienawiść do cywilizacji jest po prostu przypadkiem klinicznym. Przed otwarciem i przeczytaniem tego „raportu”, wiadomo że chodzi o to aby ten obłąkany już margines z poparciem 3%, zmusił WSZYSTKICH do jeżdzenia na rowerach. Zdumiewa jednak fakt, że MJN nie czuje zażenowania i występuje w roli eksperta od LOGISTYKI!

    Kolejnym tanim chwytem jest dbałość o miejską przestrzeń. Zapewne specjalistą może tu być pan Jan Mencwel, autor  broszurki o betonozie i zazielaniu miasta, która raczej nadaje się do przedszkola, niż do poważnego traktowania owej quasi naukowej pozycji. W każdym razie jest źle, a końca szaleństwa nie widać! „Znajomość” ekonomii przez aktyw doprowadziłby ten kraj do natychmiastowej ruiny!

Za każdym razem jak widzisz Paczkomat zgłoś to na Straż Miejską

To chyba jest najlepszy komentarz do sprawy:

„lada chwila mogą zalać nas paczkomaty, które staną się nośnikami kolejnych reklam szpecących miasto”

Jest to oczywiscie prawda!!! Paczkomaty zalewają miasto powodując że ludzie zamiast Siedzieć w Domu chodzą odbierać jakieś śmieci z paczkomatów najczęściej jeżdżąc do nich samochodem nawet 200 metrów!!!! Koło mojego bloku jest paczkomat i prawie cały dzień i całą noc stoi do niego korek samochodowy brum brum i emitują Unos twórny! Nie da się przejść chodnikiem żeby Człowieka nie zaatakowały paczkomaty wylewające się z każdej strony.

Musimy zrobić z tym Porządek więc ogłaszamy akcję STOP PACZKOMATĄ i za każdym razem jak widzisz Paczkomat zgłoś to na Straż Miejską jako nie uzasadnione zawłaszczanie przeszczeni publicznnej na zbyteczne elementy zabudowy! Paczkomat twój wruk. (nie wiem tylko po co w cytacie użyto nazwy samochodu Lada)

Należy zliwkidować wszystkie Paczkomaty poza tym pod moim blokiem bo zamówiłam tam prezenty dla chłopaka mojego chłopaka (Warszawa przyjazna ludzią)

Autorytet

    Po pierwsze trzeba na niego zasłużyć, po drugie aktywiści z Miasto Jest Nasze stosują znów socjotechniczny zabieg, polegający na sprzedaży bardzo złego produktu opakowane w marketingowy blichtr. Zabrakło oczywiście biogramów autorów tego wykwitu, i przykładów doświadczenia zawodowego. Poza tym pamiętać zawsze o rzeczach podstawowych. Po pierwsze, prezes tego stowarzyszenia zieje jawną nienawiścią do kierowców, łamie prawo (wielokrotnie), i po drugie zawsze należy pamiętać o jego współpracownikach. Ostatnio członek zarządu niejaki pan Gołąbek ośmielił się publicznie zwyzywać posła RP sugerując mu, że „żałosny jest w ch..”. Sam Mencwel, jako osoba publiczna i kreująca się na autorytet sugerował aby wspierać rzekome ofiary protestów krzycząc je..ć PiS. Różnorodność poglądów jest bogactwem, ale rynsztokowe zachowania i osoby propagujące takie zachowania, powinny być rugowane z życia społecznego, a nie pełnić role specjalistów od miejskiej infrastruktury. Ich fobie i obsesje nadają się naprawdę do leczenia.

 
link do „raportu” tu: https://miastojestnasze.org/wp-content
 
PW

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *