Miliarder z Warszawy dołączył do najbogatszych graczy na świecie

Piotr Szulczewski  urodził się w 1981 roku w szpitalu „Inflancka” na warszawskim Muranowie . Pochodzi z Tarchomina i  przez pierwsze 11 lat życia tam mieszkał. Od dziecka interesował się matematyką i komputerami. Jego bliscy są nawet przekonani, że okazywał oznaki geniuszu.

W 1992 roku razem z rodziną wyjechał do Kanady.

Wychowałem się i chodziłem do szkoły w Waterloo, małym uniwersyteckim miasteczku niedaleko Toronto – Przyznał wówczas, że wciąż jest blisko związany z ojczyzną. – Nadal mam rodzinę i przyjaciół w Polsce. Głównie w Warszawie. – mówi w rozmowie z Forbes Polska.

Ukończył matematykę i informatykę na Uniwersytecie Waterloo, później zaliczył imponujące tournée po największych firmach technologicznych świata – kodował dla kanadyjskiego ATI, a także dla amerykańskich gigantów: Microsoftu, Nvidii oraz Google’a. Spółce z Mountain View pomógł w stworzeniu m.in. Google AdWords i Google AdSense, które do dziś stanowią wielomiliardowe odnogi biznesowe koncernu.

Inteligentną i intuicyjna aplikacja Wish (Życzenie)

   Wish to popularna strona internetowa i aplikacja eCommerce, która każdego miesiąca ma prawie 80 milionów aktywnych użytkowników. Z siedzibą w San Francisco w Kalifornii, został założony w 2010 roku.

Początkowo Wish tylko pozwalało użytkownikom tworzyć listy życzeń produktów, które chcieliby kupić później. Następnie użytkownik przejdzie bezpośrednio do witryny sprzedawcy i kupi żądany produkt.

Jednak Wish szybko zmienił strategię. Zaczął tworzyć bezpośrednie partnerstwa z kupcami, umożliwiając użytkownikom dokonywanie zakupów za pomocą aplikacji Wish.

Podobnie jak wiele innych udanych platform zakupów online, Wish przyjął model pośrednika między kupującymi a kupcami.

Nie biorą żadnej rzeczywistej odpowiedzialności za to, czym jest produkt, ile czasu zajmuje dostarczenie go ani w jakim stanie się znajduje. Jeśli nie podoba ci się zamówienie Wish, musisz bezpośrednio skontaktować się ze sprzedawcą .

Założyciele Wish celowo stworzyli aplikację przypominającą, jak się czuje podczas przeglądania centrum handlowego, raczej bezcelowo. Być może nie masz pewności, czego chcesz, ale jest szansa, że ​​znajdziesz coś, co lubisz. (tak opsisuje go  fikiri.net/

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *