Czy obecnie przydałaby się tramwaje na Młociny? Lub nawet do Łomianek?

    Jadziem przez Bielany opublikowało filozoficzne pytanie; czy obecnie przydałaby się tramwaje na Młociny? Lub nawet do Łomianek? Technicznie przez konstrukcję węzła Marymonckiej z Wisłostradą i Trasą Mostu Północnego, chyba byłoby to w poprzedniej wersji niemożliwe. Ale może ktoś ma jakiś innowacyjny pomysł?

       #PlanyNaWeeked nie mogą być dzisiaj inne. Skoro mamy listopad to mamy rocznicę. Rewolucji. Październikowej. A skoro tak to była to w przeszłości okazja do przecinania wstęg.

W 1953 r. trafiło na Młociny gdzie uruchomiono trasę tramwajową. Połączyła ona Park Młociński (no prawie) z AWF. I to raptem kilka lat po włączeniu gm. Młociny do stolicy. Trasę zlikwidowano w 1973 r. przy okazji budowy żoliborskiego odcinka Wisłostrady.

Filozoficzne pytanie – czy obecnie przydałaby się tramwaje na Młociny? Lub nawet do Łomianek? Technicznie przez konstrukcję węzła Marymonckiej z Wisłostradą i Trasą Mostu Północnego, chyba byłoby to w poprzedniej wersji niemożliwe. Ale może ktoś ma jakiś innowacyjny pomysł?
_____
źr. Plan Warszawy (PPWK 1958)

za; Jadziem Na Bielany

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *