„Na al. Jana Pawła zostaną 3 pasy. Kolejna ulica stolicy, którą czeka rewolucja, to Jana Pawła. Urząd wojewódzki nie wniósł sprzeciwu do planu przebudowy na odcinku między Rondem ONZ a Dworcem Centralnym. Na razie w budżecie miasta brakuje 20 mln zł, dlatego prace będą wykonywane etapami. Roboty rozpoczną się na jezdni w stronę Mokotowa.
Zmieści się tu droga rowerowa, zieleń i 66 miejsc parkingowych (teraz jest ich dwa razy mniej). Tu będzie też zatoczka dla autokarów zatrzymujących się przy Muzeum Getta Warszawskiego przy Siennej. W planach jest również bezpośredni wjazd z ul. Złotej na estakadę przy Dworcu Centralnym. Na wlocie al. Jana Pawła II do ronda Czterdziestolatka będą 4 pasy ruchu, w tym 2 do skręcania w lewo w kierunku mostu Poniatowskiego. Docelowo ul. Chmielna ma się stać jednokierunkowa – od al. Jana Pawła II do Żelaznej.”