Powstaną tu dwa 60-metrowe perony przystankowe z wiatami, oświetlenie i odwodnienie, a wokół pętli na nowo zagospodarowany zostanie teren zielony – w jej pobliżu zasadzone zostanie ponad 100 drzew (czy sygnalizujemy, że są to nasadzenia rekompensacyjne ponieważ ktoś może do nas strzelać że nasadzenia młode a wycięliśmy dorodne drzewa)? Przewidziano również miejsce na ładowarkę dla autobusów elektrycznych.
Teraz na placu budowy kładziona jest podbudowa z kruszywa. Wykonano też już układ systemu odwodnienia. Położono także rury osłonowe dla przewodów zasilających oświetlenie. W bezpośrednim sąsiedztwie pętli powstanie rondo na skrzyżowaniu ulicy Borkowskiej i Granicznej. Pod koniec lipca, w kolejnym etapie robót, na tych ulicach na pewien czas wprowadzony będzie ruch wahadłowy.
Pętla zacznie działać w tym roku. Korzystać z niej będą autobusy linii 173, 411 i 502.
za; Warszawski Transport Publiczny
zdj. Stara Miłosna