Narodowe Centrum Kultury zaprezentowało nową odsłonę kampanii społecznej „Pamiętam. Katyń 1940”

     „W czwartek 5 kwietnia 2018 roku w Kordegardzie, galerii Narodowego Centrum Kultury w Warszawie odbyło się śniadanie prasowe poświęcone nowej odsłonie kampanii społecznej „Pamiętam. Katyń 1940”, premierze serialu „Sztafeta” oraz prezentacji raportu z badania „Pamięć o zbrodni katyńskiej” przeprowadzonego przez NCK.

„NCK realizuje kampanię społeczno-edukacyjną „Pamiętam. Katyń 1940”. Jest to akcja, która pojawia się na Facebooku i w innych mediach. Elementami kampanii są: Guzik Katyński, czyli replika, którą wpinamy jako przypinkę, pamiętając o oficerach pomordowanych w Katyniu, seria wydawnicza Biblioteka Katyńska, a także dzisiejsze wydarzenie, czyli film „Sztafeta” zrealizowany przez Narodowe Centrum Kultury. „Ludzie żyją, kiedy o nich pamiętamy. Narodowe Centrum Kultury pamięta” – powiedział na premierze dyrektor Narodowego Centrum Kultury, dr hab. Rafał Wiśniewski, prof. UKSW.”

za PAP

FOTO: Agnieszka Olek/Śniadanie prasowe 5.04.2018 r.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.